понеділок, 21 вересня 2015 р.

Семінар для директорів навчальних закладів

План он-лайн семінару для директорів навчальних закладів «Організація роботи закладів освіти з питань інформатизації в новому навчальному році»
  1. Полякова Н.П., кандидат технічних наук, доцент Запорізької державної інженерної академії "Використання матеріалів навчальних академій Cisco та Oracle при вивченні інформаційних технологій".
  2. Презентаційні матеріали та пропозиції компанії "Epson Україна":
  3. Поляков О.В., директор видавництва "BHV-ОСВІТА", співголова Громадської спілки "Центр освітніх комунікацій". Всеукраїнський репозитарій навчального контенту.
  4. Григоренко О.Г., методист-координатор зі створення єдиного освітнього інформаційного простору Запорізької області. ІСУО: стан впровадження і перспективи. Порядок актуалізації інформації в обласній освітній мережі ІСУО.
  5. Швець Ю.О., доцент КІІТО ЗОІППО. Сучасні автоматизовані системи управління навчанням: огляд можливостей та досвід використання.
  6. Корицька Г.Р., доцент кафедри суспільно-гуманітарних дисциплін ЗОІППО. Проектування україномовного електронного освітнього середовища в умовах розвитку хмароорієнтованого навчання.
  7. Сокол І.М., старший викладач КІІТО ЗОІППО. Освітні проекти 2015-2016.
  8. Телятник К.В., старший викладач КІІТО ЗОІППО. Освітні проекти 2015-2016.
  9. Чернікова Л.А., завідуюча КІІТО ЗОІППО. Основні напрямки роботи методичних служб з інформатизації у 2015-2016 році.
  10. Собакар О.О., старший викладач КІІТО "Інформатика в школі”;
  11. Іванісова С.І., методист КІІТО "Інформатика в початковій школі";
  12. Васильченко С.В.,вчитель інформатики ”Результативність участі навчальних закладів Запорізької області у Міжнародному конкурсі з інформатики та комп'ютерної вправності «Бобер».
Рекомендації:
  1. Ознайомитися із матеріалами Полякової Н.П. "Використання матеріалів навчальних академій Cisco та Oracle при вивченні інформаційних технологій". 
  • При бажанні  відкрити мережеву академію Cisco на базі школи адміністрації закладу необхідно повідомити про це відділ освіти. Для відкриття академії необхідно підготувати вчителя-інструктора (або вчителів) на базі ЗДІА на очно-дистанційному тренінгу. Заняття тривають два місяці, 2-3 рази на тиждень проводяться вебінари, на яких пояснюють  матеріал, в проміжках між вебінарами вчителі здають тести по модулях.  Після завершення навчання один день очних занять на базі ЗДІА, де вчителі виконують лабораторні роботи та здають сертифікаційний тест, при успішному виконанні завдань - отримають сертифікат. Навчання безкоштовне, але директор закладу повинен гарантувати, що протягом 3 років  до навчальних планів закладу буде введено курс за вибором "Основи апаратного та програмного забезпечення персонального комп'ютера" (кількість годин на вивчення - від 2 до 4 год., є затверджена МОН програма). Діти проходять навчання, здають сертифікаційні тести та отримають сертифікат.
  • Для використання матеріалів  навчальної академії Oracle немає потреби попередньо готувати інструктора - заклад подає он-лайн заявку на відкриття академії (в презентації Полякової Н.П,), після процедури затвердження необхідно зареєструвати учнів до академії та отримати доступ до навчальних матеріалів.
  1. Ознайомитися з презентаційними  матеріалами та пропозиціями компанії "Epson Україна" Epson - освіті! та посібником "Мультимедійний комплекс: на допомогу вчителю" (за матеріалами Першого освітнього фестивалю Epson «Інтерактивний світ знань»).
  2. Ознайоми вчителів із Всеукраїнським репозитарієм навчального контенту.  Практично опрацювати реєстрацію та використання матеріалу, розміщеного в репозитарії.
  3. Ознайомитися з презентацією Григоренко О.Г.  ІСУО: стан впровадження і перспективи. Порядок актуалізації інформації в обласній освітній мережі ІСУО. Пріоритетні напрямки роботи закладів освіти щодо підтримки порталу ІСУО: 
  • систематична і постійна робота над оновленням інформації на порталі Запорізької обласної освітньої мережі (http://zp.isuo.org);
  • автоматичне формування основних державних статистичних звітів на рівні навчального закладу;
  • впровадження електронної черги в усі міські дошкільні навчальні заклади;
  • впровадження сервісу електронних класних журналів;
  • залучення усіх учасників освітнього процесу до використання Інтернет-порталу.
  1.  Ознайомитися з презентацією "Сучасні автоматизовані системи управління навчанням: огляд можливостей та досвід використання". Ознайомити вчителів з платформою  Школа сучасних знань, можливістю використовувати розміщені там дистанційні курси при викладанні предметів, та можливістю використовувати вказану платформу для розробки власних дистанційних курсів.
  2. Познайомитися з Інтернет-ресурсами для вчителів української мови та літератури: Проектування україномовного електронного освітнього середовища в умовах розвитку хмароорієнтованого навчання. Залучати вчителів до участі в цьому проекті: використання розміщених матеріалів у власній педагогічній діяльності, розробка вчителями власних блогів, розміщення власних напрацювань.
  3. Познайомитися з презентацією Сокол І.М.  Освітні проекти 2015-2016.
  • Подавати заявки на включення до банку веб-ресурсів Запорізької області сайтів шкіл та персональних блогів (сайтів) вчителів, методичних об'єднань (головний критерій - наявність корисної інформації, дієвість ресурсу). 
  • Інформувати вчителів про використання банку веб-ресурів для знаходження корисної інформації. 
  • Інформувати вчителів про сертифікацію матеріалів, розміщених на ЗапоВікі: порядок сертифікації, типові помилки, врахування  атестаційним комісіям  даного сертифікату як наявність електронної публікації педагогічного працівника (Основні орієнтири розвитку системи освіти Запорізької області у 2015-2016 навчальному році : [метод.рекомендації] / упоряд.В.Я.Ястребова, Т.Г.Вєрозубова.- Частина І. Науково-методичне забезпечення діяльності закладів освіти. - Запоріжжя : Кругозір, 2015. - С.170 ).
  • Інформувати педагогів про конкурс "Мелом на доске", який проводиться щомісячно на певну тематику (тематика висвітлюється на ЗапоВікі). Призи: шкільні магнітні дошки. Активізувати участь учнів та вчителів у цьому конкурсі.
  • Рекомендувати взяти участь у обласному фестивалі-огляді освітніх веб-ресурсів вчителям  та методичним об'єднанням, які мають власні сайти/блоги. Подача заявки до 30 вересня 2015 року за трьома номінаціями: “Веб-ресурс як Портфоліо педагога”; “Веб-ресурс як навчальне середовище для взаємодії вчитель-учень”;  Віртуальне методичне об’єднання вчителів-предметників.
  • Проаналізувати стан навчання педагогічних працівників закладу на тренінгах "Веб 2.0 в педагогічній діяльності", визначити потребу в навчанні та подати заявку відділу освіти  (до 18 вересня 2015 року).
  • Інформувати педагогічних працівників про проведення дистанційного тренінгу "Впровадження квест-технології в освітній процес": реєстрація до  05.10 за посилання https://docs.google.com/forms/d/1xdDV7HqheYCeXbrfGm0uS9sDknXGoJ-hE40YlzcIuoU/viewform?c=0&w=1; навчання: 15.10-01.12.2015, форма навчання: дистанційна.
  • Проаналізувати стан навчання педагогічних працівників закладу, визначити потребу в навчанні на дистанційному тренінгу "Впровадження квест-технології в освітній процес" на 2016 р. та подати заявку відділу освіти  (до 18 вересня 2015 року).
  • Інформувати педагогічних працівників про проект "Міксіке в Україні" (http://lviv.miksike.net), який надає можливість створювати та використовувати власні навчальні онлайн матеріали,  використовувати онлайн-колекцію навчальних матеріалів, яку спільними зусиллями створили педагоги-учасники проекту, приймати участь в освітніх вікторинах. Реєстрація закладу в проекті за посиланням https://docs.google.com/a/loippo.lviv.ua/forms/d/1B4biD37TcCYypUNDFnW-fVDSNlMtSO7ue6fVq6-1P_U/viewform.
  • Інформувати педагогічних працівників про можливості використання хмарних технологій в освіті, ресурсами для їх реалізації (в презентації).
  1. Познайомитися з презентацією Телятник К.В. Освітні проекти 2015-2016. Познайомитися із освітніми проектами, які планують проводити співробітники ЗОІППО у 2015-2016 н.р.  та спланувати  діяльність над їх реалізацією та залученням педагогічних працівників закладу до участі.
  2. Познайомитися із презентацією Чернікової Л.А. "Основні напрямки роботи методичних служб з інформатизації у 2015-2016 році":
  • Підготувати та передати відділу освіти дані щодо інформатизації закладу (файли тренінги, вчителі інформатики, атестація вчителів інформатики, заявка на тренінги 2016 р.). Файли надсилалися електронною поштою, подати дані до 18.09.2015 р.
  • Довести до відома вчителів можливість проходження навчання на дистанційних тренінгах у 2015 р. ("Інтерактивні пристрої", "Дистанційні курси Moodle", "Впровадження квест-технологій", "Медіаінформаційна грамотність"). реєстрація до  05.10.2015 за посилання https://docs.google.com/forms/d/1xdDV7HqheYCeXbrfGm0uS9sDknXGoJ-hE40YlzcIuoU/viewform?c=0&w=1; навчання: 15.10-01.12.2015, форма навчання: дистанційна.
  • Довести до відома вчителів про можливість отримання другої освіти за фахом "Вчитель інформатики", прийом заяв на навчання до 01.10.2015. Детальніше на сторінці http://ciit.zp.ua/index.php/ourwork/retraining/prijmalna-komisiya/item/624-documenty-priemnaya-komiciya  
  • Провести залучення учнів до участі в олімпіадах з інформатики та інформаційних технологій, конкурсі "Бобер".
  • Інформувати вчителів про проведення вибіркової експертизи базових комп'ютерних навичок на курсах підвищення кваліфікації у ЗОІППО у листопаді-грудні 2015 року.
  • Активізувати участь педагогічних працівників у конкурсах за програмою "Інтел. Навчання для майбутнього" (номінація: українська мова, інформатика, географія). 
  1. Ознайомитися з презентацією Собакар О.О. "Інформатика в школі”:
  • Ознайомитися з організацією вивчення інформатики в школі, використання НКК, Державними санітарними нормами в кабінеті інформатики, оформленнями сторінок класного журналу у 5-11 класах, 
  • Провести залучення учнівської молоді до участі в олімпіадах з інформатики та інформаційних технологій.
  • Довести до відома вчителів інформатики про використання ресурсів "ЮНий програміст " та дистанційного курсу "Розв'язування олімпіадних задач по ІТ" для підготовки учнів до участі в олімпіадах.
  • Провести залучення учнів до участі у Міжнародному  конкурсі з інформатики та комп'ютерної вправності «Бобер", до 20 жовтня 2015 року подати районному координатору заявку на участь за встановленою формою" (надсилалась електронною поштою).
  • Активізувати заповнення вчителями інформатики візиток та творчих лабораторій на ЗапоВікі.
  1. Ознайомитися з презентацією Іванісової С.І. "Інформатика в початковій школі":
  • Проаналізувати потребу в навчанні вчителів, що викладають інформатику в початкових класах, та подати заявку відділу освіти на навчання на тренінгу  "Викладання інформатики у початковій школі".

    Немає коментарів: